23-10-2007

Eventjes een update...

Tussen mijn oude blog en deze nieuwe zitten een paar maanden.

Ondertussen heb ik ander werk, eigenlijk2 andere jobs.
Zit Lara op een andere school en gaat Sam naar de creche, enkel bij Koen is alles't oude gebleven, hehe.

We hebben een poes, Mushi (rara)


Ik ben nu moeke Fee, en juf Fee op Lara's nieuwe school.

Ik ben in augustus met mijn nieuwe job als kinderverzorgster in een zelfstandige minicreche begonnen, daardoor is Lara van school veranderd, ze gaat nu naar een wijkschooltje op 500m van mijn werk, SUPERmakkelijk!

Plus veel intiemer, er zitten evenveel kleuters op haar schooltje als er op haar andere in de eerste kleuterklas zaten (44). De oude school had meer dan 600 kleuters in totaal!!!!!

Het schooltje is heel gezellig en Lara voelt zich er veel beter, niet dat ze wist dat er andere dingen waren... Ze hebben een kinderboerderij op school en iedereen kent iedereen!

Half september kwam de directeur me vragen of ik niet de ochtendopvang wou doen, omdat meester Dirk na ziekte een lange revalidatie voor de boeg had en zo ben ik daar dus ook beland.



Het zijn wel lange dagen voor de kids en mij... Maar dat nemen we er bij!

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker