22-10-2007

19/6/2007 - Lara is 3


Posted in Lara
Na lang wachten is't eindelijk zo ver... 16 juni 2007 Lara's verjaardag!! :)


http://www.bloxster.net/uploads/k/Kikowiko/8444.jpg


We hadden een feestje gepland in Zomergem... bij mijn tante en nonkel (wegens onze nog altijd heel drukke verbouwingen).


Toen we de oprit opreden, die natuurlijk versierd was met ballonen begon het feestvarken al verrukt te roepen 'Is dat voor mij? 't Is mijn verjaardag eh? Dat zijn mijn ballonnen!!!'


Ze heeft ontelbare kadootjes gekregen en zelf voor Sam waren er (zijn verjaardag is de 26ste), en zoals gewoonlijk was't gras weer groener aan de overkant en speelt ze nu nog steeds vooral met zijn babyspeeltjes... hehe


Van ons heeft ze een soort schildersezel gekregen met aan de ene kant een krijtbord en aan de andere een magneetbord, en dat vind ze super, ze schrijft de hele dag en dan moet ik gaan kijken...

'Kijk mama, kijk, ik schrijf... Lara 3 jaar' en dan plakt ze wat letters achter elkaar :)


't Was een hele mooie dag voor haar, ze heeft deze keer zelf een hapje taart gegeten :) en daar is ze echt niet voor

http://www.bloxster.net/uploads/k/Kikowiko/8499.jpg

En voor school had ik natuurlijk 22 leuke pakjes gemaakt, ze vond't fantastisch om dat aan haar vriendjes te kunnen geven :)

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker