22-10-2007

26/4/2007 - Lara's Logica: Ik ben Gunther


Posted in Lara

Ik ben al een paar dagen bezig met een forum te upgraden

(Petit Spa Forum)

En Lara komt soms kijken als mama op de computer aan't 'werken' is. Ze ziet dat forum, en dan vooral de foto van de auto die daar staat

'Mama is dat jouw auto?'
'Neen, die is van Gunther'

Om de een of andere reden heeft ze diene graag... :p

'Mag ik daar ne keer met rijden' vraagt ze steeringwheel
'Dat moet je Gunther vragen'

Nu heeft ze een probleem, want hoe moet ze hem dat vragen, ik HOOR haar denken, 't is een tijdje stil, ze komt terug naar mij.

'Mama, ik ben Gunther, ik mag met die auto rijden!'

Lara's Logica lost alles op!!
thumbsup

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker