22-10-2007

4/6/2007 - Kleine jongentjes worden groot!


Posted in Sam


Sammetje

Mijn kleine jongen wordt deze maand 1 jaar!

Wat is hij veranderd de laatste maand, hij begint zich recht te trekken in't park, zit mooi recht, kan zichzelf rechtzetten vanop zijn rug, draait vlot van rug op buik, omgekeerd een beetje moeilijker, maar hij geraakt er ook :)

Zo trots op hem! Omdat Lara't zo makkelijk had als baby om nieuwe dingen aan te leren hebben we Sam wat overschat, waren we (nuja, vooral ik) ongerust over zijn... magere vooruitgang.

Maar ben er helemaal over en ik ben nu reuzetrots op mijn kleine man, hij heeft een super lach, is heel lief en heeft mooie groooooote ogen :)

In vergelijking met Lara is hij trager, maar daardoor neemt hij echt de tijd om te genieten, van eten, van speelgoed, alles omdraaien en onderzoeken, hij speelt met het speelgoed dat Lara links liet liggen, zij nam de tijd er niet voor om aan alles te prutsen en friemelen en dat doet hij wel.

Mijn twee kindjes, dag en nacht verschil :)

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker