22-10-2007

29/6/2007 - Sam is 1!!!!


Posted in Sam
Onze kleine vent is eindelijk 1!
En hij gaat super vlug vooruit nu! Op zijn Sam's natuurlijk :)
Hij kan nu zwaaien, hem rechttrekken, kruipen, uit een bekertje drinken en nog veel meer


http://www.bloxster.net/uploads/k/Kikowiko/8931.gif


Zeg, mensen die dit lezen.. je mag commentaar geven eh, daar dient't voor, ben wel eens benieuwd wie dit leest... al bijna 100 mensen en geen flauw idee wie hier komt behalve tante Phie.

Waves naar Phie: Hoi!

Voor foto's... mijn printer is nog niet aangesloten en't usb kabeltje van mijn fototoestel is zoek :(
Dus ze komen, ze komen!!!

We zijn naar de zee geweest voor Sam's verjaardag, en tjah, daar had hijnatuurlijk niet zoveel aan, maar Lara, papa, meme & mama hebben hun geamuseerd.
Sam natuurlijk ook, maar hij was even blij moest hij thuis gebleven zijn.

Hij is daar, aan't neuten en kruipen naar mij, om heel zieligjes aan mijn broek te komen hangen...

Mijn stoere vent, hehe :)

http://www.bloxster.net/uploads/k/Kikowiko/8932.jpg

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker