22-10-2007

6/5/2007 - Lara's logica: Vogels


Posted in Lara

'MAMAAAAAAAAAAAAA'

We zijn aan't werken in ons huis wanneer ik haar hoor roepen. Het klinkt ernstig, dus haast ik me naar haar.

Ze zit in 'haar' auto en ze begint al te praten voor ik de deur kan opendoen, dus mis ik haar relaas.

'Mama, kaka'

'Oh nee' denk ik 'Ze heeft kaka gedaan in haar broek'

'Vogel, kaka, mijn auto, en da mag ni'

Nu snap ik het! Er ligt een vogelstront op de voorruit van de auto.

Ze geraakt niet uit haar woorden 'Mama, vogel, kaka op autoruit en da MAG NIET'

Ze zucht eens goed en herbegint: 'Mama die vogels heeft kaka gedaan op mijn auto en da mag NIET

Die vogel moet een pamper aan!'

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker