03-03-2008

Buisjes

Vrijdag, 29/02 om 7.45

Op naar't ziekenhuis, Lara mocht een ziekenhuishemdje met muisjes erop aantrekken, ze vond het niet mooi.
Mama mocht een dokterskleed aantrekken, ze vond het wel mooi.

Toen ik haar aan't omkleden was, keek ze naar haar beentjes, neep eventjes in haar billen en zei: 'Mama, ik heb dikke billen' MIJN HART STOND STIL!!! Beginnen ze daar nu al aan? Ik heb haar gezegd dat de mijne veel dikker zijn.
'Ja dat is waar'

Enfin, na een half uurtje mochten we dan naar de operatiekamer, ik heb haar naar de tafel gedragen en ik mocht erbij blijven tot ze in slaap viel, met een maskertje.
Ze hield Beerke stevig vast, nerveus en aan't staren naar al die machinerie in de kamer.

Eigenlijk was dat in 'slaap' valen best eng, eerst begonnen haar ogen weg te rollen en dan ineens valt alles slap... Niet zo leuk om te zien.

'Allez, tot binnen 5 a 10 minuutjes' zei de dokter...

En ja inderdaad, na 10 minuutjes lag ze al te ronken op haar kamer, nog 10 minuutjes verder en ze was wakker en boos, zo BOOS! Want ze kreeg geen eten... en honger dat ze had
Een uur en half later mochten we dan eindelijk naar huis, maar de dokter had gezegd: geen vast voedsel enkel melkdranken en puddinkjes! En dus eerst naar de winkel achter yoghurtjes, rijstpap, milkshakes, pudding (vanille en chocola) .
Ze heeft dat alles opgegeten, eigenlijk was niets te merken van haar kleine ingreep...

De rest van de dag zijn we dan maar naar een meubeluitverkoop gegaan (ik heb 2 mooie wasmanden gekocht en Lara en Sam hebben een rieten 2-zit bankje gekregen, waar ze beiden dolgraag inzitten) daarna gingen we iets gaan drinken in Bornem enne...euh...
Daar heb ik tegen een auto gereden *bloos* Een spiksplinter nieuw Polootje, hehe...
Er was een heel miniem krasje op, maar ja, nieuw zijnde dat ie was toch maar de verzekeringspapieren ingevuld...

Mijn allereerste keer!
En mijn auto heeft niets..pfew!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker