27-11-2007

!! Dancin' all night long !!

Zaterdag 24 nov waren we uitgenodigd voor de instuif van Jo & Julie. Op de middag, dan konden alle kindjes mee, en mee waren ze!!

Lara, Sam, Janick, Lente, Maxim, Manu, Victor, Emiel, Liv, Adelien, Kasper & Léon... Hopelijk ben ik er geen vergeten.
't Was een bende! Maar de volwassenen maakten toch nog't meeste lawaai.

Anyways, tegen de avond kwam Lucia met een geweldig idee!! Es uitgaan met de meisjes alleen! En de papa's mochten es hun vaderlijke duties doen en bij de kids blijven.
Na veel over en weer gepraat en na frietjes gegeten te hebben met heel de bende die overbleef, zijn er toch 4 vrouwen vertrokken naar't stad.

Yours truly was er natuurlijk ook bij! Dat kon ik toch niet laten passeren???!!!

't Was heel lang geleden, jaaa-aaren voor mij dat ik een girls night out had, maar we hebben ons heel goed geammuseerd en vonden alle 4 dat we dat vaker moeten doen!
We hebben gepraat, gedronken en gedanst! En kwamen tot de constatatie dat we nog altijd't zelfde dansen en doen als in onze pre-kids tijd!!

't was 6u eer ik thuis was en ja toch wel... de volgende dag had ik toch wat koppijn *grin*

Thanks Koen om me te laten uitslapen!!! :)

Geen opmerkingen:

Sammetje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Prinses Lara

Lilypie Vierde PicLilypie Vierde Ticker